Objednávka

Zboží objednáte jednoduše pomocí vložení do košíku a následném potvrzení objednávky.

Platba

Při potvrzení obejdnávky můžete zvolit tyto způsoby platby

  1. Převodem na účet (předem)
  2. Hotově (pouze po předchozí domluvě o osobním odběru)

Poštovné

Poštovné bude upraveno po zhodnocení objednávky. Vždy se snažím účtovat skutečné poštovné, pokud to nevyjde, předem se omlouvám. Zásilky jsou odesílány jako doporučenný dopis či doporučenný balík.

Převzetí zboží

Zásilky se zbožím, které je skladem odesílám Českou Poštou do pěti pracovních dnů od připsání platby na účet. Většina objednávek odchází hned druhý den.

Výměna a vrácení zboží

Nepoškozené a nepoužité zboží lze do 14-ti dnů vyměnit či vrátit bez udání důvodů. Zásilka musí být zaslána jako doporučená na náklady odesílatele, dobírka nebude převzata. 

Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřešíme po předchozí dohodě, individuálně a v souladu s platným právním řádem. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Prosím, prohlídněte si zboží při převzetí a případné vady neprodleně nahlašte. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Záruka se nevztahuje na: 

  1. Obvyklé opotřebení vzniklé časem a běžným používáním.
  2. Škody způsobené nesprávným použitím výrobku uživatelem.
  3. Škody způsobené nesprávným skladováním uživatelem.

Postup při reklamaci: 

  1. Nejdříve nás o reklamaci informujte telefonicky/emailem.
  2. Zboží doporučujeme zaslat jako cenný balík (dobírka nebude převzata).
  3. Do zásilky uvdeďte důvod reklamace, Vaše jméno, adresu, telefonní číslo a email.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji od převzetí reklamovaného zboží, nejpozději do 30-ti dnů.